1. VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU:

Nepasuje Vám diel ,ktorý ste si objednali?
Tovar môže bez udania dôvodu vymeniť / vrátiť do 14 dní od prebratia zásielky.

Vymenený / vrátený tovar musí byť:
- nepoškodený a bez známok použitia
- kompletný
- odoslaný doporučene (nie na dobierku)  na adresu prevádzky: ( Miroslav Bakaľa Lokca 02951, Kolónia 344/33 ),
- s kópiu faktúry alebo kópiu dokladu o kúpe  
- s riadne vyplneným Reklamačným formulárom

Reklamačný formulár - stiahnuť tu. 

Tovar sa odporúča zaslať v pôvodnom obale.

V prípade, ak kupujúci vráti tovar poškodený, neúplný, opotrebovaný, predávajúci nie je povinný kupujúcemu kúpnu cenu za tovar vrátiť.

Peniaze za vrátený tovar budú vrátené na účet kupujúceho (uvedený v reklamačnom formulári) do 14 dní od doručenia vráteného tovaru.

Pri nesplnení niektorých z vyššie uvedených podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy, kupujúcemu nebude vrátená finančná čiastka za vrátený tovar a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť.

Náklady na dopravu tovaru k predávajúcemu hradí kupujúci.

2. REKLAMÁCIA TOVARU:

Predávajúci zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

Nevzťahuje sa na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

Reklamovaný tovar musí byť:

- kompletný
- odoslaný doporučene (nie na dobierku)  na adresu prevádzky:( Miroslav Bakaľa Lokca 02951, Kolónia 344/33 ),
- s kópiu faktúry alebo kópiu dokladu o kúpe  
- s riadne vyplneným Reklamačným formulárom

Reklamačný formulár - stiahnuť tu. 

Tovar sa odporúča zaslať v pôvodnom obale.

Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu hradí kupujúci, dopravu späť ku kupujúcemu hradí predávajúci.

Každú reklamáciu vybavuje predávajúci v zákonnej lehote do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej priebehu i o výsledku vybavenia informuje kupujúceho osobne, mailom, telefonicky alebo písomne.

Spôsoby vybavenia reklamácie: oprava tovaru, výmena tovaru, vrátenie kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Ak máte pochybnosti o podstate vašej reklamácie, alebo ste si neistí, či sa jedná-nejedná o výrobnú vadu, neváhajte nás kontaktovať telefonicky: 0903289413, prípadne nám na mail: tez@tezetka.sk zašlite fotky chybného produktu. 

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.